top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverRosan van der Zee

Hou je ook van mij?

Ik wil je zeggen dat ik je leuk vind

Ik wil je laten weten dat ik je mooi vind

Ik wil je aanraken

Dichtbij me hebben

Nooit meer zonder je kunnen

Ik wil dat je mijn alles bent

Ik wil de jouwe zijn

Van elkaar

Voor elkaar

Met elkaar

Voor altijd

Maar ik zeg niks

Ik zwijg


Mijn stilte maakt je blind

Je ziet niet wat ik voor je voel

Slechts een onzichtbare aanwezigheid

Voel jij iets voor mij?

Een eeuwig onbeantwoorde vraag

Het jaagt door mijn brein

Verlaat nooit mijn mond

Wat als jij hetzelfde wilt?


Wil je me zeggen dat je me leuk vindt?

Wil je me laten weten dat je me mooi vindt?

Wil je me aanraken?

Dichtbij je hebben?

Nooit meer zonder me kunnen?

Wil je dat ik jouw alles ben?

Wil je de mijne zijn?

Van elkaar

Voor elkaar

Met elkaar

Voor altijd


Maar je zegt niks

Je zwijgt

Net als ik vraag je het jezelf in stilte af...

Hou je ook van mij?


Foto: Gert Willem Haasnoot

452 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page